بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باز هم شایعه ی دیگر با هدف ایجاد حاشیه!

میلاد میداوودی خبر منتشره مبنی بر درگیری اوبا سرمربی استقلال را به شدت تکذیب کرد.

 میداوودی در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: بعد از تمرین آقای مظلومی از من خواست به اتاق مربیان بروم تا با من صحبت کنند تا از نظر روحی برای بازی با ملوان آماده شوم.
 
میلاد افزود: پرویز خان به من خیلی لطف دارند و تاکید کردند؛ تا از جمله  بازیکنانی هستی که تحت هیچ شرایطی اجازه جدا شدن از تیم را به تو نخواهم  داد چرا که به تو اعتقاد دارم و بخاطر همین اعتقاد 8 ماه پای تو ایستادم تا  به شرایط آرمانی برسی. در بازی با سایپا شرایط به گونه ای بود که ما صلاح  دیدیم تو رابه میدان نفرستیم و این به معنای نادیده گرفتن توانایی فنی تو  نیست.
 میداوودی افزود: آقای فریبا و طالبی (مترجم هنکه) شاهد حرفهای ما بودند و  هرگز موضوع درگیری لفظی در میان نبوده و من متعجبم که افراد چنین مسایلی را  مطرح می کنند. من خودم همواره با صداقت برخورد می کنم و اگر بحثی بود پیش از آن که رسانه ای بخواهد آن را منعکس کند، خودم آن را بی رودربایستی اعلام  میکردم در حالی که این خبر دروغ است واختلافی بین من و آقای مظلومی نیست.


گویا حاشیه سازان دوباره با نشانه گرفتن بازیکنان ستاره ونیمکت نشین،قصد دارند استقلال را به حاشیه ببرند .

با اینکه می گویند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!

اما به شخصه اعتقاد دارم کسانی در این فوتبال هستند که استقلال و پرسپولیس برایشان مهم نیست و فقط می خواهند با تحریف اتفاقات فوتبالی و مصاحبه های خیالی برای این دو تیم پرطرفدار حاشیه درست کنند و از کنار حواشی ایجاد شده و خبرهای تکمیلی و کاملا دروغ،تیترهای جنجالی و یا اخبار اشتباهی همراه با انتقادات مغرضانه کار کنند و در نهایت به سودهای میلیونی خود برسند.

یادم میاد که در زمان مرگ ناصر حجازی یکی از رسانه های نوشتاری عکس این اسطوره را بر روی سنگ غسالخانه در حالیکه در گوشها و چشمهای وی پنبه کرده بودند،به چاپ رسانیده بود.

اکثر فوتبالدوستان و هواداران اسطوره استقلال همیشه از وی یک تصویری در ذهن داشتند که خلاف این عکس مذکور بوده است.ناصر خان فقید به خوش تیپی و خوش چهره ی همیشه معروف بود و هیچ کسی از وی غیر از این،تصویری در ذهن خود بیاد نمی آورد.

همین عکس این روزنامه باعث شد که هواداران متعصب ناصرخان،مدیر مسئول و سردبیر آن را مردانی جاه طلب و پولکی بخوانند.این عقیده هواداران ایشان به دلیل آن بود که مدیران این روزنامه برای اینکه چند نسخه بیشتر بفروشند و در نتیجه درآمد افزونتری پیدا کنند،از این تصویر حجازی کبیر استفاده ابزاری کرده بودند.

در مورد میلاد میداوددی و سایر بازیکنان و عوامل مجمومه باشگاه استقلال هم ممکن است چنین اهداف مغرضانه ای داشته باشند و بخواهند بخاطر همان چند ریال بیشتر دست به این شایعه پراکنی ها بزنند و برای تیم محبوبمان ایجاد حاشیه بکنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 7 / 1390برچسب:میداوودی,مظلومی,حاشیه سازان,غسالخانه,ناصرحجازی,دلار, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com